27 april

Blev så sent i går så bloggade inget. Men iallafall efter Kim och Fredrik va klara med moppen så drog vi ut på äventyr. Vi åkte ut till något gravfält och gick i en lång grotta,tog kanske 20 min eller nått sånt att gå igenom. Det va tänkt att vi skulle ha en fackla men det hände massa saker med den, haha!
Man va tvungen att ha stövlar på sig för att det rann vatten igenom grottan. Och såklart blev jag blötast xd
Men senare på kvällen så drog alla till Emma där vi snackade,käkade och sånt. Slutade även att typ vid 12 eller något så börja vi köra kläd poker,haha! Vid halv 4 tror jag att klockan va när Fredrik gick hem då jag och Emma la oss i sängen och somnade direkt!

Idag så tog vi bussen vid halv 11 till kville för att titta på 8:ornas konfirmation. Det va slut runt 3 ungefär då jag,Emma och Kevin gick hem till han och sen drog vi till Fjällbacka. Drog även till min syster och käkade as god mat sen drog jag hem och gick med hundarna. Efter 30 min så kom Emma och hennes mamma och hämtade mig och vi drog till Tanum. När vi kom dit så drog ja,Emma och Sebbe till hedevallen och kolla när hans lillebror Oskar spela fotbollsmatch. Det va så jävla kallt så när det blev halvlek så drog vi och köpte godis och beställde pizza sen så har vi spenderat kvällen hos Sebbe!
Jag och Emma kom precis hem till mig nu och vi ska ta oss något att äta sen lägga oss i sängen och bara ta det lugnt. För i mon blir det att gå upp tidigt för att vara lagledare på danstävlingen som är i mon!
Detta blir även mitt sista inlägg för ikväll. Så hoppas eran dag har varit bra & godnatt! //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback