Be strong

Hade nationella i engelska idag, både läs- och hörförståelse. Gick väl helt okej, men ganska segt. Ett + var i alla fall att jag hade choklad med mig, världens bästa😍
Slutade 12:10 då jag drog hem och pluggade lite, sedan kollade jag PLL ett tag. Efter det runt halv fem drog jag på dans. Repade på scenen inför fredagen då vi har uppvisning, peppad!
Efter det drog jag på ett möte med några i klassen och sedan åkte jag hem. Snackade lite med Josse sen har bara jag och Jonte legat och myst.

Juste glömde berätta om igår. Åkte till mejeriet efter skolan med Tove och Felicia eftersom vi trodde att det var gitarr. Men tydligen va det inte så... Så istället satt jag och Felicia och spelade tv-spel och snackade. Det var verkligen länge sen!

Nu ska jag sova eftersom jag börjar 08:00 i morgon, skolan dödar mig!😫
Men vi hörs, ska försöka bättra mig när det gäller bloggandet.
XOXO//Therese

Jag längst upp, lite oseriös där, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback