Bed time

Min dag har bestått av
•nationella matte muntligt
•en lång so film
•nationella no
•Tanum med Emma& träffat Sebbe&toni
•2 träningspass
•sen mys med bästis och nu ligger vi i sängen och ska försöka sova.
Imon är det onsdag och det innebär kort skoldag! Efter skolan ska jag klippa mig( behövligt) och sen ska jag dra och spendera lite tid med Amanda,mysigt!
Men bloggar inget mer i kväll utan bloggar mer i mon. Pusspuss //Matilda

https://cdn2.cdnme.se/4114670/6-3/pic_51647e02ddf2b31b2271bf42.jpg" class="image">


Kommentarer
N säger:

Varför härmar ni Bella och Ellen? http://bellaochellens.blogg.se
Ni har samma kategorier, samma utseende på designen, samma namn typ och ni har gjort liknande presentationer.
Ni började även bloggen precis efteråt.
Svara i ett inlägg tack :)

Svar: jag vet inte ens vilka det är och vi börja blogga för vi har pratat om det länge och sen så bestämde vi oss för att starta en blogg. och det där med designen har inte vi bestämt utan det hjälpte en kompis till med. förlåt om det verkar som vi härmar er men det gör vi inte.
thereseochmatildas.blogg.se

2013-04-10 | 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback