en misslyckad orientering

Hahah alla nior skulle ha orientering bana 2 och vi hade vikarie och hon visste inte vart kartorna va så vi sprang 8:ornas bana 2 bara så vi skulle göra något, men när alla hade gett sig iväg i en as lerig skog så kom vi på att eftersom 8:orna inte har haft orientering den här veckan så är inte kontrollerna ute.. Så vi drog tillbaka till gympahallen där vi nu har idrott med 8:ornas elevensval!
Fast just nu ligger jag + några fler i omklädningsrummet efter att jag har duschat av typ halva mig för smarta jag halka i hästskit och lera...men skriver mer sen för har ingen bloggork just nu! //Matilda

https://cdn1.cdnme.se/4114670/6-3/pic_516fdc05e087c30e8001028b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback