Fredag

Hej!
Just nu är klockan 21:40 och jag ligger i sängen och kollar på American Pie-Reunion. Skolan idag var ganska lugn, inte så jätte allvarliga lektioner, om man nu kan säga så. Sista lektionen var idrott, inte så jobbigt (trodde jag) men det var det verkligen, haha. Mycket fysträning med aktiv vila. När den var slut tänkte jag dra ut på en springtur men eftersom det var så otroligt dåligt väder hoppade jag det. Istället drog jag hem och chillade ett tag. Vid halv sex-tiden mötte jag upp Emma och vi gick till apoteket och fixade lite. Sedan gick vi bara hem till mig lite och bara snackade. Sen drog hon hem och nu ligger jag här. Har även kollat på let´s dance ett tag med familjen, mys!
Resten av kvällen kommer jag bo i den här sängen med en film och massa kuddar. Skön med en lugn fredag hemma eftersom jag alltid är i Stockholm eller hos pappa på helgerna.

Men vi höres i morgon, bye! //Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback