Helgen

Hej, anledningen till att jag inte bloggade igår var för att blogg.se appen dampar igen, och det gör den fortfarande. Men eftersom jag inte skrivit på ett tag fick jag skuld känslor och gick in på sidan istället. Kände att jag liksom inte har haft tid att gå in på datorn.
Men igår satt vi ute och solade, sedan drog vi ner på stan och kollade lite. Tog en glass på McDonalds. Standard, haha ;)
Vi gjorde inte så mycket mer, låg hemma resten av kvällen och bara myste och kollade film.
Idag blev det en liten sovmorgon och sedan drog vi ner till stan igen, blev subway som lunch eftersom jag skulle dansa sen. När den va klar mötte jag upp Jonte igen och vi åkte runt och njöt av solen. Satt i en gunga och myste. Sedan åkte vi hem igen och spelade tv-spel, mysigt! Nu har vi kollat på en deckare och ätit lite. Vi ska nog kolla en film och sedan sova. Vi hörs i morgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback