home sweet home

äntligen hemma från Norge! 
i lördags var tävlingen då jag och Emma gick upp vid 6 för att göra oss i ordning sen vid 8 åkte vi mot tävlingshallen. Tävlingen började vid 10 och va slut vid halv 11 på kvällen! Jätte tuff men ändå rolig dag! När vi kom till hotellet/stugorna så tog vi det lugnt för alla va jätte trötta, fast jag,Emma och Matilda bastade ett tag, hur skönt som helst! 
idag så åkte vi från Norge vid 11 ungefär, när vi kom till Sverige igen så stanna vi till på nordby en sväng där vi käkade as god mat & ja och Matilda sprang även bort till godishuset och köpte lite götta (godis)
nu ligger jag i soffan och kollar tv ska snart sätta igång med en so läxa...
blev ett ganska långt inlägg nu men kände att det fick bli det för att jag inte har bloggat något i helgen! 
Men skriver sen igen :) //Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback