If you never try, you'll never know

Efter jag hjälpte till här hemma så gjorde jag i ordning mig och drog till Sebbe. Vi kollade film och sen gick vi till ica med han lillebror när vi kom tillbaka så tog vi det lugnt sen drog vi till hedevallen för att spela fotboll i mörkret men vi va inte där så länge för det va kallt och alla 3 va lite rädda för vi hade precis sett på skräckfilm, hahah! När vi kom in kolla vi på en film Oskar ville se tror den hette "the dictator". Toni skulle egentligen varit med idag med det blev inte så... Min dag har inte varit den bästa om man säger så, gick från att va jätte glad till att bli jätte nere/ledsen.. Men tack Sebbe för att du är en sån bra vän! Nu ligger jag i sängen och kollar klart slutet på filmen som vi såg och lite senare ska jag kanske snacka Skype med Sebbe om jag inte somnar nu när jag kollar film för är trött xd det här blir sista inlägget för mig !:) höreeees i morgon :) puss //matildaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback