Let the rain wash away, all the pian of yesterday.

Hejsvejs!
 
Dagen har varit rätt så lugn, gick upp vid nio för att ta en springtur. Åkte ut till VO och såg att det var fullt med snö, men tänkte, jag försöker endå, det kanske är borta i skogen 😄 Tro det du, nej det var fullt med snö som man sjönk ner i med massa vattenpölar under. Det känns som om vädret inte vill att jag ska få sommarkroppen, haha. Så åkte hem och hjälpte till att rensa förrådet istället. Hittade alla mina grejer från när jag var liten, så mysigt! ❤ Sedan pluggade jag lite, kanske inte den roligaste sysselsättningen på en lördagseftermiddag men kände att jag verkligen behövde det eftersom jag åker till Spanien mellan två nationella prov i matte, och nästa vecka har jag SO-nationella också.😖 När jag var klar med det la jag mig i ett skönt bad med massa badskum och tända ljus, så skönt! Men nu ska jag äta vi höres! Här är en bild på mig och Emma från igår på idrotten + bild från mitt mysiga minispa och på mig och Frazze
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback