Luckiest girl on the planet

Bloggade inget mer i går för va jätte trött när jag kom hem från toni&sebbe. Men igår efter jag provat avslutningsmiddags klänning så körde mamma mig till Sebbe och ja va med han, runt 6 ungefär så drog jag,Sebbe och hans bror Oskar till hedevallen där Toni och Jacob var där dom spela fotboll i typ 2 timmar, satt och frös häcken av mig xd
Efter det så gick vi hem till Sebbe för det va mat och senare på kvällen kom Toni då vi kollade film och fightades lite, haha. Runt kvart över 10 drog jag och Toni för vi skulle hem. Satt och snackade på en bänk i typ 15-20 min eller något sen drog vi hem. När ja kom hem snacka jag med Sebbe på Skype tills 1 halv 2 sen somnade jag!

Idag har ja varit och köpt klänning och sen käkat frukost på Sjögrens med syrran&patrik. Vi skulle gått en lång promenad men det blåste för mycket så vi tar det en annan helg ist. När ja kommer hem ska jag hjälpa till hemma och sen lite senare ska jag dra till Toni&sebbe. Så bloggar mer sen :))
Lägger upp en bild från igår när dom spelade fotboll!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback