oh thanks God it's Friday tomorrow

Ligger nu i sängen efter en kämpig dag.
Började dagen med spanska prov sen så rullade dagen på bra ända tills vi sluta då vi skulle ta bussen hem men då funka inte växellåda så vi fick vänta i kanske 30 min tills nästa buss gick.. Så va hemma vid tjugo i 4 idag..
Sen vid halv 6 så tränade jag dubbelbugg och vid 7 drog jag och syrran ut på en springtur på 6,4 km och sen vid 9 så hade jag boogie träning! Så är helt slut i hela kroppen!
Imorgon är det fredag och innebär kort dag, startat morgonen med svenska nationella muntligt, inte det roligaste som finns men är i en as grym grupp så det är bra!:) efter skolan kanske jag och mamma åker till torp och köper nya byxor till mig eftersom det va mina favvo som sprack + hårfärg! Sen vid 5 i morgon så är det träning igen! Men nu ska jag sova, natti //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback