Påsklov❤

Hej alla underbara!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men som ni vet drog jag till Dalarna med Jonte i fredags förra veckan. Vi bodde hos hans farmor och farfar, även hans kusiner var där, så det var jätte mysigt!
De första två dagarna var vi ute på isen och pimplade, åkte längdskidor och solade. Det var sååå fint väder så man ville liksom inte gå in, haha☺
På lördagen gick vi upp lite extra tidigt för att dra oss till Orsas skidbacke. Det var så himla kul och vädret gjorde det ännu bättre! Runt fyra drog vi hem igen och bara tog det lugnt och kollade film. De andra dagarna hade vi det bara allmänt mysigt med Eric, Gustav, Olivia och Ludvig.
På måndagen åkte vi tillbaka till Stockholm. Så sedan dess har vi bara myst och varit med massa grymma människor.
Igår kväll gick vi in till centrum för att köpa lite mysmys, men istället blev det att vi stannade med Vicke, Anton, Tobbe, Julia och några andra, haha. Mycket skratt, speciellt när vi stod och pratade med ett fullo😂✋
Senare drog jag, Jonte och Anton hem till Jonte och spelade sims, haha. Det ledde till att vi inte somnade förrän klockan 6 när solen gick upp. När vi vaknade igen var klockan ett, så Anton drog hem och jag och Jonte gjorde mysig frukost/lunch. Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt.

Det blev ett väldigt långt inlägg men eftersom jag inte har skrivit får jag skylla mig själv😉

Men vi hörs, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback