Smile. You are beautiful.

Hej!
På grund av att blogg.se inte funkade igår kunde jag inte lägga ut inlägget jag hade skrivit. Men det jag gjorde igår var att jag åkte hem från Jonte vid 12-tiden. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket mer än att packa upp väskan och kolla film.
Det här lovet har gått så otroligt fort! Har haft så otroligt roliga och minnesvärda stunder. Ett helt lov med världens bästa pojke, kan inte bli bättre!♡ Men nu när jag har åkt hem saknar jag honom redan. Men en sak att se fram emot är när han kommer hit och praoar i två veckor.
I alla fall. I dag var första dagen i skolan och den var väl helt okej, lite seg men det är ju så det ska vara ;)
När jag kom hem pluggade jag eftersom jag har sjukt många inlämningsuppgifter till den här veckan. Orkar inte, tur att det snart är över...

Vi hörs, bye! // Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback