Söndag...

Direkt när jag vaknade igår tog vi bilen till strupö. När vi väl kom ut fixade jag och Jonte med båten, borstade bort färg och målade dit ny bottenfärg. När vi var klara gick vi in och myste ett tag, spelade Playstation och kollade film. Efter det åt vi och kollade amerikan pie: the naked mile, så rolig!
Sedan gick jag och Jonte hem till honom där vi hade huset helt för oss själva, så mysigt!
Idag när vi vaknade kollade vi lite på tv och myste, sedan gick vi hem till mig och åt frukost. Skulle fixat klart båten, men insåg sen att den var för lutad åt ena hållet så kunde inte fixa det. Istället städade vi lite och sen åkte vi hem. Nu är vi precis hemkomna och ska äta pizza, så vi hörs senare, bye! //Therese

Juste, träffade väääärldens gulligaste hund som min morbror har skaffat, bara tre månader, han är sååå söt och heter Fred. Det är den vitbruna på bilderna, den andra hunden är min hund Frazze!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback