söndag

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade upp bredvid Emma vi gjorde oss i ordning ganska fort och sen drog vi och käka langos, hur fucking gott som helst!! Sen när ja kom hem va jag tvungen att städa rummet för det såg ut som värsta bomb nerslaget, haha! Sen vid 7-8 så tränade jag sen när vi (jag,Emma&odin) tränat klart drog jag hem och la mig i ett bad, v verkligen behövligt, rensa tankarna! Sen från 9 tills nu har jag kollat på några filmer och nu ligger jag i sängen och smsar med Amanda om hur mycket vi hatar killar som playar! Det är nog det värsta som finns! Men ska nog försöka sova snart för måste upp tidigt imorgon för att packa för ska dra till Västervik och spendera några dagar där! Ska bli riktigt kul nu när jag har något att se fram emot. Men nu orkar jag inte skriv mer. Skriver mer imon, godnatt! // Matilda
Bjuder på en gammal bild på mig&min fina vän Amanda 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback