Sorry för dålig uppdatering idag

Har inte haft tid med bloggen idag, tog en sov morgon idag vilket va skönt! Sen satte jag mig vid datorn och lira lite cs och snackade Skype i typ 3 timmar med Sebbe och Toni. Sen tog jag en snabb dusch och sen drog jag och köpte frukost och gick och satte mig på pappas jobb och käka, klockan va runt 5 halv 6 då sen när han sluta så drog vi och handla och sen laga mat. Nu har vi precis beställt tåg biljett till mig eftersom jag åker hem till mamma imorgon. Nu ska jag sätta på en film och försöka sova. Men bättre uppdatering i morgon, jag lovar! Puss&godnatt från mig /Matilda
( har knappt inga nya bilder på mig på min mobil för har inte tagit några så ni får en gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback