Stay strong

Nyss hem kommen från Sebbe så har precis packat lite inför morgondagen, eftersom det är måndag och skolan börjar igen..
Efter jag och Matilda hade bakat så kolla vi några avsnitt av pll och sen så käkade vi. Efter maten så duschade jag och gjorde mig i ordning i väntan på att Emma skulle komma hem. När hon kom så käkade hon lite snabbt och sen drog vi till Sebbe där vi snackade lite om allt möjligt och sen såg vi på någon film som kanske inte va den bästa, men det funkade att kolla på! Vi drog från han kvart över 10 kanske och sen lämnade mamma och jag av Emma och sen drog vi hem. Klockan står på halv 7 så det är dags att sova nu, men jag bloggar Mari morgon. Puss :) // Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback