They say that love is forever, but forever is all that I need.

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår men var på väldigt dåligt humör på grund av olika anledningar... Men idag är det bättre och allt är som vanligt! Har mycket att se fram emot nu känner jag, det enda som tynger ner mig är väl läxorna. En rolig sak är som jag har berättat innan, att Jonte kommer hit och praoar, en annan sak är att jag och mamma förhoppningsvis drar till Spanien om 29 dagar! (Matilda kunde inte hänga med) och sen också en annan nyhet. Men den får ni reda på någon annan gång eftersom det inte är helt bestämt än, men det är en väldigt stor nyhet för mig och min familj.

Iallafall. Idag är det onsdag, alltså kort dag. Så när jag slutade 12:50 drog jag hem och vilade och bara tog det lugnt och pluggade. Det behövdes verkligen! Senare vid ungefär halv fem drog jag på dans i någon timme, riktigt skönt! Sen när jag kom hem åt jag och bara tog det lugnt. Kände att det var en sådan dag jag verkligen behövde.
Men nu ligger jag i sängen och har precis pratat klart med pojken min.
Godnatt!//Therese


Kommentarer
Bella & Ellen säger:

Hejsan, vi har blivit tipsade om att ni "härmar" oss.
Vill gärna ha en förklaring på detta, tack på förhand :)

Svar: Som sagt, om ni läste de förra inläggen så står det att jag (Therese) inte ens vet vilka ni är. Jag tror att det finns flera bloggar än eran som ser ut så. Dessutom har vi inte samma design som er :)
thereseochmatildas.blogg.se

2013-04-11 | 08:26:02
Bloggadress: http://bellaochellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback