You should be here.

Dagen startade med nationella prov i engelska. Kanske inte världens bästa start men vad ska man göra? Tror i alla fall att det gick ganska bra även om det blev lite stressigt på slutet.
Sista lektionen var idrott då vi hade orientering igen men eftersom jag har fått en liten hjärnskakning gick jag istället för sprang.
Nu är jag precis hemkommen och sitter och dricker kolsyrat vatten och äter äpple. Sedan ska jag ut på en promenad. Vi har nämligen en idrottsuppgift då vi ska träna i en 4 veckors tid och skriva massa om det. Men eftersom jag har slagit i huvudet kan jag inte springa så går en runda istället. Går nog förbi Moore och kollar hur det går för Marcus och Jonte.
Men vi hörs senare.
Bjuder på en gammal bild på mig, Puss&kram//Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback