Fotodag

Hejhej!
Klockan är nu två på natten och jag hade tänkt gå och lägga mig. Tyvärr blev det senare än vad jag trodde att det skulle bli ikväll... Men kul har jag ändå haft.❤
Till och med fyra har jag suttit inne i mitt rum och städat varenda millimeter av det, från tak till golv och vid 5 hoppade jag in i duschen och sedan gick jag och mötte Felicia. Vi fotade lite samtidigt som vi pratade om allt som hänt under sommaren.
Efter ett tag blev vi trötta och gick till McDonalds för att köpa glass. Där mötte vi Hampus och Emil som vi satt och snackade med ett litet tag. Efter det blev det några bilder tagna i hamnen och sedan gick vi hem. Kom hem runt tolv och då satte jag mig vid datorn och fixade med bilderna.
Godnatt.
//Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback