Hemma igen:)

 
 
Efter nästan en hel sommar på Strupö är jag äntligen hemma igen. Det känns både ledsamt och skönt. Det var så jobbigt att lämna Jonte, vi är ju vana att vara ifrån varandra, men nu när man varit varje dag en hel sommar blir det extra jobbigt... Det är också tråkigt att sommaren snart är över, jag har faktiskt bara 15 dagar kvar, sen börjar jag gymnasiet. Och vips så är det allvar igen, inga sena sommarkvällar, inga nattbad, inga sovmorgonar, och det värsta av allt: ingen Jonte att vakna upp jämte, usch... Men samtidigt är det skönt att vara tillbaka i det vanliga igen, efter en hel sommar utan sin familj och behöva bo själv och laga mat och ta hand om huset, är det ganska skönt att vara hemma igen och bli lite ompysslad. ;)
Och som tur är träffas troligtvis jag och Jonte redan på torsdag.
 
Här är en bild på älsklingen när han lämnade mig för att åka till Mexiko, så söt<3
 
 
Det första jag gjorde när jag kom hem var att städa mitt rum, jag har saknat det så mycket. Efter det tog jag en dusch, usch vad äcklig man är när man bara har tvättat sig i havet hela sommaren, haha. Resten av dagen har jag bara slappad och kollat på serier jag inte kollat på än. Ska försöka gå och lägga mig tidigt i kväll också. 
Puss
//Therese  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback