Solig dag.

Gud vad skönt det var att vakna tidigt i morse! Ställde klockan på 9 och redan 5 över satt jag och åt frukost, så pigg, haha. Eftersom det var så fint väder gick jag och Natta ut och solade men på grund av att det inte finns något hav i närheten blev det helt enkelt för varmt. Speciellt för mig som har legat på öar där det fläcktar hela sommaren.
Så istället tog jag på mig träningskläderna och gick ut i skogen. Det blev en springrunda och sedan intervaller. När jag kom hem körde jag lite styrka och sedan duschade jag. Nu har jag precis gjort mig i ordning och ska dra ner på stan med Natta för att titta lite, mys.<3
 
 
En bild på mig och min fina vän från sjuan.
Förlåt för gamla bilder men har just nu inga nya att bjuda på.
 
Skriver sen, puss.
//Therese
 
 

Kommentarer
Isabel Wallman säger:

haha herregud va längesen!

2013-08-07 | 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback