En bra måndag

Började inte dagen så värst bra, vaknade vid halv 6 av världens huvudvärk. Men somnade sen om och vaknade runt 11 då jag gick upp och käkade frukost. Sen fixade jag mig snabbt iordning sen drog jag och mamma ner och kollade på Rogers, handlade även en fin jacka där!
Sen vid 13:00 började jag jobba, slutade 19:00 då jag drog hem och tränade 1timma ungefär.

Efter det tog jag en snabb dusch och fixade mig i ordning och drog ner till sälvik där jag va med William,oskar,Moa och tror en hette Kalle och minns inte namnet på den andra tjejen xd
Vi spelade kort och snackade, sen drog jag,oskar&william ner till hamnen där vi chillade ett bra tag, snackade med norskar osv xd HAHHA!!

Nu är jag hemma och ska sova för ska upp och jobba i morgon, börjar 10:45! Men hare gött så skriver jag i mon!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback