Even the best fall down sometimes

Hellu allesammans!

Tänkte bara berätta lite kort om gårdagen, kvällen spenderades med Viktor och Emma, först käkade jag och Viktor sen så gick vi upp och satte oss på lilla vetteberget och då kom även Emma, där satt vi i ungefär 3 timmar och snackade,lyssnade på musik och kollade på solnedgången. Vid kvart i 11 så frös jag som satan och då gick jag och Viktor hem till han och Emma åkte hem. Jag kom hem vid 1 ungefär,tror jag!

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det är sånt som märks! Just nu ligger jag och solar fast ligger inlindad i en filt för solen gick i moln och det blåser kallt, men tror jag ska gå in och göra lite pannkakor så jag får lite frukost i mig!

Skriver sen //Matilda
Bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback