JAG LEVER

Förlåt för JÄTTE dålig bloggning från min sida! Men jag lever iaf! :D Men har inte hunnit med att blogg för mitt liv har rullat på,min dag i förrgår har bestått av massa jobb,vara med Hampus. Igår så jobbade jag och sen träffade jag Viktor och sen åkte jag och handlade med mamma. Och idag har min dag bestått av solning på morgonen innan jobbet sen jobb från 14:00-21:30 och sen har jag spelat kubb med mina kusiner som är här i några dagar! Mycket mysigt! Nu ligger jag i sängen och har precis sagt godnatt till lillkusinen alva som ligger bredvid mig, så nu ska jag ta och sova för ska upp och jobba i morgon med! Duktig tjej här,haha! Men adiooos!:D Juste ville bara säga att få gulliga godnatt sms är nog en av dom bästa sakerna jag vet, så inatt somnar jag med ett STORT leende på läpparna!:D //Matilda (Bjuder på en pajas bild 😂)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback