Kvällen i går spenderades...

Först på kalas hos familjen Lindh, då Matilda har fyllt år så vi firade henne, vi firade även tindra som fyller snart! Så där va vi till klockan va kanske 10 sen drog jag och Emma och badade,Viktor hängde också med,fast han badade inte. Efter det drog Emma&ja + Viktor hem till henne men vi kom inte så långt förrän Viktor typ sträckte sig och inte kunde gå xd så han följde vi hem till sig, sen cykla vi hem till Emma där jag va till klockan halv 2 då jag&mamma cyklade hem. Idag tog jag en liten sovmorgon eftersom jag början lite senare idag. Jag börjar jobbet klocka 14:00 och slutar vid 20:00! Efter jobbet så vet jag inte vad som händer men det märker jag då. Ha en bra dag allesammans! //Matilda Det blir ett tråkigt inlägg utan bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback