Nu tar jag natten

Godnatten på er!
Nu ska jag ta en dejt med min underbara säng efter en super bra dag!

I dag började jag jobbet 14:00 och slutade 20:00, efter det cyklade jag hem till Emmski och va där ett tag, vid halv 10 cyklade jag ner till badholmen när Hampus var, han badade men inte jag för tyckte det va as kallt så pallade inte,haha! Efter det åkte vi moppe/cyklade vi hem till mig då vi tog oss lite att käka sen la vi oss i sängen och kollade film,Hampus fick välja och han valde camp rock xd haha!

Han drog för ungefär 20 min sen och nu ligger jag i sängen och ska sova för ska upp tidigt i morgon,blir att börja jobba 10:45!

Så godnatt på er //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback