Tisdag

I går sov jag som sagt hos william, men han och oskar! kom till dom vid 12/halv 1 kanske då vi tog det lugnt och spelade kort och så! Vid halv 2 va vi skit hungriga så jag och oskar tog cykeln och cykla ner till ackes & beställde mat sen cykla vi hem ich käkade! William somnade nästan direkt efter det och då satte jag och oskar på en film, vi såg på mama. Sen efter det låg vi och snacka massa och sånt. Vet inte riktigt när vi somnade menmen.
I dag gick vi upp kvart i 11 då jag gjorde i ordning mig och sen så spelade vi kort igen xd

Sen vid kvart i 1 tog jag och cyklade till jobbet.

Nu ska jag fixa iordning mig sen ska jag dra ner till hamnen och träffa dom igen tror jag! Det är seglarvecka så det kommer nog va röj där nere!

Men lägger in mer inlägg sen! /Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback