Västervik&Oskarshamn

Förlåt att det inte blir så mycket bloggning från min sida men får väl skylla på att jag har så roligt! Dagarna består bara av sol, bad och mys och eftersom jag är i min sommarstuga har jag inte tillräckligt med täckning för att blogga, men ska försöka att hitta de rätta ställena, haha!
Jag och Marcus har precis satt oss i bilen från Västervik där vi har fixat massa och nu ska vi åka till Oskarshamn för att hämta Max och handla. Sedan bär det av tillbaka till Strupö för fortsatt mys.
Puss. //Therese

Här är några bilder från igår då jag, Josse, Jonte, Marcus, Juni, Patrick och Åsa åkte till Skälö för att äta pizza. Något vi gör varje år, så mysigt❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback