Visfestivalen dag 1&2

Mitt inlägg från igår kom aldrig upp, blir så irriterad när det aldrig funkar! Eftersom det var andra dagen på visfestivalen i förrgår hängde vi på stan och bara hade det mysigt. Senare drog jag hem till Emma för att snacka lite, världens underbaraste människa<3
Igår var det sista dagen på visfestivalen och den började med inlinesåkning. Eftersom det var första gången på jättelänge för mig och Yoshi så blev det några smällar, haha.. Senare på kvällen var det fullt med människor hos mig då min bror förfestade här. Kändes lite väl konstigt när en kille som jag haft som vikarie en längre tid stod på min bakgård, haha. När vi hade grillat klart åkte jag, Jonte och Jozefin ner till stan där vi träffade massa kompisar och bara hade det mysigt.
Önskade att jag fick träffa Jakob Andersson också men såg honom aldrig... Fick i alla fall ett sms av honom som gjorde mig så himla glad! Han är en grym bloggare på 22 år som i november flyttade från Västervik till Stockholm. Han har en otroligt bra stil och verkar grymt snäll. Kolla gärna in hans blogg här. Vi träffade också världens roligaste människa, en riktig livsnjutare!
Vid ungefär fyra kom vi hem då jag och Jonte satte oss och åt kött från tidigare.
Idag tror jag att det blir en väldigt lugn dag men vi ska nog snart ut och befria oss från våra rädslor: åka inlines.
Önska oss lycka till
//Therese
 
Har inga bilder från dagarna i datorn så här får ni en två år gammal bild!
 

 

Kommentarer
Emma! säger:

Åh vad fin du är vännen, du är underbar! <3

2013-07-14 | 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback