1 juni❤

Eftersom Matilda tog en pause från bloggen får jag försöka hålla den uppe, vilket inte kommer gå så bra... Haha.

Åkte på hajk igår med klassen. Vi samlades vid ett så innan det hade vi ledigt, så skönt! När vi paddlat ut till ön fixade vi tältet och solade och så. Senare mot kvällen satt vi alla samlade runt lägerelden och grillade mashmellows och berättade spökhistorier.
När vi vaknade packade vi ihop allt och paddlade hem. Det var blåsigt och regnigt och vi skulle paddla en bra bit längre än innan. Men det gick bra ändå.
Det var två härliga dagar med mycket skratt och roligheter. Första dagarna vi haft utan konflikter, haha.
När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade film. Sedan somnade jag ett par timmar eftersom man inte fick så mycket sömn i natt.
Nu ska jag fortsätta kolla film, godnatt!
//Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback