10 SANNINGAR OM OSS

10 SANNINGAR OM OSS! 👇
(Matilda)
1. jag kan inte ljuga för börjar bara skratta nÀr jag ljuger/ska försöka ljuga.
2. Jag hatar smÄkryp
3. Jag har valt handel som första val
4. Jag har mer killkompisar Àn tjejkompisar
5. Jag kan inte vara sur/arg, och om jag Àr det sÄ varar det inte lÀnge
6. Jag plattar nÀstan alltid hÄret
7. Jag hatar folk som tror sig
8. Jag Àr inte en person som pratar sÄ mycket om saker utan hÄller mycket för mig sjÀlv
9. Jag Àr alltid seg pÄ att göra mig i ordning
10. Jag Àlskar mat & jag hatar att shoppa

(Therese)
1. Jag har valt samhÀllbeteende som första val
2. Jag hatar fiskpinnar
3. Jag hatar folk som tror sig och beter sig illa
4. Jag har vÀrldens bÀsta pojkvÀn
5, jag gillar att lÀsa böcker
6. Jag skÀms inte över min mamma
7. Jag gillar att sjunga och spela gitarr
8. Jag hatar att shoppa
9. Jag Àr inte blyg av mig
10. Jag stÀdar alltid mitt rum sÄ fort det Àr stökigt men efter 2 minuter sÄ Àr det stökigt igen


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback