alltid måste man komma på någon rubrik -.-

Sorry från dålig uppdatering från min sida idag men allt har gått i ett.
I morse när jag vaknade så tog jag mig en snabbdusch och lite senare drog jag,Marcus och Therese till jula som hade öppnat idag, inte så värst kul men ajaj.
När vi kom hem gjorde jag&therese oss iordning för att dra ner på stan att kolla i butikerna men vi köpte inget, på stan träffade vi på Henke,oskar&joel så snackade vi ett tag men dom drog och kolla båtar och då fortsatte vi att kolla vidare. Det slutade med att alla vi satt på donken,men efter en stund drog Henke och joel och lite senare drog även Therese då jag och oskar gick hem till Henke!
Vi chillade på balkongen en stund sen skjutsade Henke hem mig för jag skulle käka, men direkt efter jag hade käkat klart så drog vi till oskar där vi slipade och grejade lite med han&joels båt.
Vid 11 drog vi tillbaka till Henke då jag,oskar& Henke kollade film.
Kom nyss hem och nu blire sängen för är skapligt trött!

Men ska bättra mig med uppdateringen imon :) //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback