Avslutningsmiddag

Det har varit en så otroligt mysig dag med mycket skratt och kärlek. Även om det har varit mycket tjafs och gnabb i våran klass under de här åren, kan man ju inte göra något annat än att älska den. Den är så otrolig charmig med så mycket olikheter och jag vet inte om jag kommer klara mig utan er.❤
Dagen började kl.10 vid lysingsbadet i regnet då vi åt tårta och badade. Sedan var våra lärare så snälla så de bjöd hela klassen på McDonalds! Efter det fick vi sluta.
När jag kom hem kollade jag bara film och sedan började jag göra mig i ordning för kvällen då det var avslutningsmiddag med alla nior.
Det blev många tal, god mat och lite teater från lärarna;) Tänk att det är sista gången vi äter i den matsalen?! Kommer sakna det...
Jag och Felicia tog sedan en promenad till mig och sedan vidare ut, med massa snack och kom hem vid tolv ungefär.
Det har i alla fall varit en underbar kväll. Måste skynda mig i säng nu så jag orkar upp i morgon för då är det sista dagen i skolan!
Godnatt.

Bilder från kvällen kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback