fredag-lördag

hejsan! igår va det midsommar och den tillbringade jag först med käk hos emmas mormor&morfar där hennes familj va/släkt + jag och mamma,vid 2 gick vi ner mot hamnen då det va dags för lite jobb. Jag och emma fick ta hand om fiskedammen och det gjorde vi i 2 timmar sen slutade vi. Då drog vi hem lite snabbt och bytte om för att sedan dra vidare mot Amanda där Clara,EmmaO,Miranda,Nathalie,EmmaL och jag. Vi käkade lite mat,spelade spel,snackade&skrattade massor och hade allmänt trevligt! Det måste vi göra om snart igen! Sen vi 10 över 12 tror jag klockan var när jag och emma åkte hem men vi stannade till hos jesper där han,Fabian,Jacob och Jonathan var och sa hej till dom och vi tog även en promeniiix och där i mellan hände det lite saker. Vid halv 3 kanske klockan var då vi kom till Tobbe&lisa där våra föräldrar va och lite annat folk var. Kom hem vid halv 4 kanske klockan var då jag nästan direkt gick och la mig men somnade inte förrän klockan 6 typ för var inte trött.. LÖRDAG idag vaknade jag vid kvart i 1 utav att min bror stog och ropade på mig..Och efter han hade snackat med mig så kunde jag inte somna om så då gick jag upp och hjälpte mamma med att städa huset för det såg förjävligt ut efter att min syster hade haft midsommar firande med sina kompisar. Efter det tog jag en dusch och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik&tar det lugnt. Lite senare ska jag och mamma ner till hamnen och käka på skafferiet,vilket kommer bli mysigt. & ikväll tror jag att jag bara ska vara hemma och vara med mamma eller kanske träffa viktor&jonathan. men nu ska jag sätta på ett oth avsnitt så skriver mer sen! ska försöka bättra mig med uppdateringen under dagarna ! // matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback