En bra dag/kväll/natt/dag

I går va jag som sagt på kalas men jag och Emma drog där ifrån vid halv 10 ungefär, då det va tänkt att vi skulle träffa William och Oskar men det blev inte så för vi drog till fabbelito ist och va där en stund, vid 12 tror jag klockan var när vi drog till Kim där Jonathan också var. Vi kollade på en skräckfilm och massa sagan om ringen, fast alla somnade förutom jag och Fabian.
Men vid kvart över 5 typ så väckte jag Emma och hon& jag drog hem, vi landade hemma hos mig för hon hade ingen hemnyckel med sig. Vi var hemma vid 6 då vi käkade och sen la vi oss i sängen, somnade typ vid 7-halv 8.

Så jag vaknade vid kvart över 1 då jag gick ut och la mig i solen med min mamma vid halv 3 gick jag upp och väckte Emma & nu ligger vi på min balkong och brunar på oss lite!

Senare i dag ska vi träffa Kim,Simon och Fabian och jag tror vi skulle fiska och bada sen vet jag inte vad vi hittar på men det är sånt som märks :)

Men skriver sen :) //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback