Finner ingen ork

Sorry för jätte dålig bloggning från min sida, men jag finner ingen ork + att jag gör massa saker hela tiden. Men ska försöka bättra mig! :)

I förrgår så va vi som sagt på Liseberg och spenderade dagen/kvällen där! Det va bästa dagen på länge asså, hade jätte kul med massa trevliga människor :)

Idag väckte min bror mig för han ville att jag skulle köra ner han till gymmet, så jag gick upp och tog på mig lite kläder och borstade tänderna+ packa badkläder! Efter jag hade släppt av han på gymmet så drog jag till badholmen när min syrra&ida var, vi solade och snackade sedan gick vi och tog en glass på bryggan:)

Sen vid 6 så kom syrran,Ida& Patrik till oss då vi käkade skaldjur och massa gott! Det va verkligen yber gott!!
Efter det drog jag,Malin&ida ner och fiskade lite krabbor och efter det tog vi en mjukglass på ackes!
Och nu ligger jag i sängen och ska sova, klockan står på 9 i morgonbitti.
Så måste sova nu om jag ska orka upp, så hoppas eran dag har varit bra för min har varit super bra!

Hare gött //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback