Fotboll, bad, intervaller.

Tog en springtur med Lisa som bestod av intervaller tidigare idag. Efter det tyckte vi att vi förtjänade en smoothie och kaffe latte, så det blev våran frukost.
Efter det åkte jag hem och bytte om till andra kläder för att dra och spela fotboll med min brorsas kompisar. När kvällssolen smögs sig fram åkte vi till lysningsbadet och badade bort svetten. Hängde sedan med Marcus kompisar och köpte pizza. Jag, Nico, Julia, Oscar, Emil och Anton satte oss med dem hemma hos Julia och Nico och åt dem. Vid ungefär tolv skjutsade Emil mig till Henke där Matilda och några var. Men stannade bara där i typ en kvart. Sedan gick jag hem och nu ska jag sova.
Puss//Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback