Godnatt

Åååå arg jag blir-.- det inlägget skulle lagts upp i morse men det gick inte och nu när jag gick in på Appen så publicerades det -.- aja skit samma!

Är precis hemkommen från Viktor där jag spenderade lite av kvällen, alltid trevligt att träffa den pöjken!
Men idag har jag även spenderat min dag nere i hamnen för det har varit Fjällbacka kalaset så har hjälpt till med lite jobb och sånt. Vid halv 9 kanske så gick jag Matilda och Marcus och käkade lite på ackes,där satt vi ett bra tag och sjöng,snackade,och skrattade mycket! Och sen vid halv 11 så frös jag så mycket så jag gick hem till Viktor där jag var ett tag innan jag drog hem.

I morgon ska jag upp vid halv 8 för ska med och lämna min bror vid tåget och sen ska jag och mamma shoppa lite!
Och sen ska jag åka till Viktor och fira han för han fyller 17 idag. Så grattis till han :)

Men aka fortsätta kolla tv nu , hejjjdå //matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback