Hemkommen från Henke

Nu har vi precis lagt oss i sängen och ska snart sova.

I morse när vi vaknade så kollade vi på det nya pll avsnittet som hade kommit ut och sedan gjorde vi iordning oss och drog ner på stan och kollade affärer och drog till tivolit och åkte karuseller.
Sen vid 6-halv 7 så va det något jäkla karneval tåg som va dö tråkigt att kolla på så jag(Matilda) och oskar drog till Henke där han,Simon,Simon var och vi satt ute och chillade ett tag sen drog jag till Harrys där pappa&anneli var.
Vid halv 9 drog jag,pappa&anneli bort till tivolit där Therese var och vi spelade på choklad hjul och sånt, pappa vann 4kilo choklad 1 nalle och 1 elefant med luft i,haha. Vi åkte även lite karuseller.

Vid 11 drog vi tillbaka till tivolit för då sjöng medina så då var vi där och kollade en stund men jag och oskar drog hem till Henke efter en stund.
Men oskar drog nästan direkt för han va tvungen att dra hem.

Då hjälpte jag Henke att städa upp lite sen spenderade vi kvällen där och kom nyss hem.

Men nu ska vi sova så godnatt! /Thereseochmatilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback