PRECIS HEMKOMMEN FRÅN SKUUULAN

Kom precis hem från en promenad långt åt helvete för att bussen glömde svänga in till mig -.- så jag fick gå av mitt i vägen och han släppte mig i diket fullt av brännässlor så mitt höger ben svullnade upp -.- jäkla busschaufför assz...

Känner att mitt humör har varit upp och ner idag, började dagen med att jag var hur jävla glad som helst och sen gick det lite neråt och sen upp igen, mitt humör är på topp just nu iaf :D

Har inget planerat för vad jag ska göra idag men det är väl sånt som märks :)

Måste bara säga att det bara är 3 fucking jävla dagar kvar tills det är SOMMARLOV, det är verkligen hur gött som helst !! 👏 //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback