Sista dagen i Stockholm.

Gjorde inget speciellt efter förra inlägget mer än att vi åt en underbar god middag med grillat kött och massa tillbehör.
Sedan tog jag och Jonte en skön dusch och nu bara chillar vi. Eftersom klockan snart är två ligger jag i sängen medan Jonte sitter vid datorn. Han har tydligen planerat att sitta där hela natten. Haha, lycka till säger jag bara. Han somnar alltid först och han skulle lätt kunna slockna rätt på tangentbordet. Så typiskt han;)
I morgon åker vi ner till strupö för att spendera tid där, så det kanske inte blir någon bloggning från min sida eftersom jag inte har något internet kvar. Men får se hur det blir med det, kanske snor jontes mobil och slänger in någonting!
Nu ska jag i alla fall snart sova så vi får se om vi hörs.
Godnatt. //Therese

En bild från igår på söta Juni❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback