T.R.Ö.T.T

Haha körde en typical Matilda när jag kom hem och det va att somna i sängen, haha gör nästan alltid det efter jag kommer hem från skolan spelar ingen roll hur pigg jag är somnar på något vänster ändå,haha!!

Vaknade runt kvart över 6 då jag gick ner och käka för mamma hade lagat mat, Men åt inte så mycket för hade ingen matlust. Har inte haft det på länge vilket är konstigt för jag brukar alltid vara hungrig och äta mat xd men aja man har väl sånna dagar i livet också.

Hängde med mamma och handla inför morgondagen då vi ska ha hamburgö dag med skolan men 9:orna skulle ha med sig egen mat för det va något konstigt typ, kommer inte riktigt ihåg varför.

Men nu ska jag träna lite så skriver sen :) puss // Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback