I only want you.

 
 
Inlägget jag skrev tidigare idag kunde inte publiceras eftersom det var något fel med blogg.se. Idag har jag ialla fall haft ännu en dag med NP-prov och egen lektion, vilket var chill eftersom man bara hade prov i två timmar och sen kunde man göra vad man ville. sista timmen hade vi idrott då vi skulle vara ute i det här vädret och sätta upp tält (?!). Efter skolan satt jag och väntade på Kristoffer i en timme och sedan drog vi hem till honom och spelade Forza, snackade och kollade film. Skön dag utan massa plugg! Kom hem för ungefär en timme sen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske sätta på en film? :D
 
Aja, vi hörs!
 
PS. Här är lite bilder från sommaren eftersom jag saknar den så mycket!
 
 
 
 

Kommentarer
Forza pro 1337 säger:

Du suger på forza xD <3 / forza pro killer 1337

2013-03-21 | 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback