MATILDA CARLSSON

tänkte berätta lite om mig själv. Jag är en 16 årig tjej som bor med min mamma i fjällbacka,min pappa bor i västervik och han är gift med therese mamma (hon som jag har bloggen med)På fritiden så tränar jag,tävlingar,vara med kompisar och plugga.. Jag hatar falska människor och sånna som försöker låtsas vara något som dom inte är. Jag har blivit sårad sjukt många gånger när det gäller kärlek så jag har lite svårt att lita på killar när det gäller kärlek och är därför försiktig. Jag är inte blyg av mig,jag kan inte vara sur eller ljuga för börjar bara skratta då,haha!! aja vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, känner att det blev ett väldigt långt&kanske tråkigt inlägg. Aja shit the same, kanske skriver lite senare ikväll för ska dra upp och duscha nu så byebye!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback