PÅSK đŸ„

FREDAG: igĂ„r spendera jag min eftermiddag/kvĂ€ll/ natt med Clara,Amanda&emma! Ni Ă€r bĂ€st! Vi laga mat och kolla pĂ„ let's dance fast vi titta inte klart för vi tyckte det va trĂ„kigt sĂ„ vi drog ut pĂ„ en promenad. Vi gick och trĂ€ffade Viktor och han följde med oss pĂ„ vĂ„ran promenad, den blev visst 2 timmar xd sen gick vi tillbaka till lĂ€genheten och kolla skrĂ€ck. Efter det va klockan kanske 2 sĂ„ dĂ„ gick han hem & vi la oss i sĂ€ngen och kolla pĂ„ nĂ„gra filmer sen somna vi! LÖRDAG: Vi vakna runt halv 9 sĂ„ kolla vi film och bara tog det lugnt! Vid 12 drog alla hem och ja stĂ€da lĂ€genheten, hatar att stĂ€da.. Sen kom Emma och hĂ€mta mig med moppen sĂ„ drog vi hem till mig, packade bad klĂ€der nĂ€stan direkt sen drog vi och bada! As skönt. NĂ€r vi kom hem gjorde vi oss i ordning och sen kĂ€ka vi pĂ„sk mat, sĂ„ gooott!! Vid halv 9 drog vi till Grebbestad dĂ€r sean bor och va med massa killar. Vi kollade lite pĂ„ Jönsson ligan sen drog vi ut pĂ„ en kort promenad och sen nĂ€r vi kom tillbaka kolla vi klart slutet sen hoppa vi in i baksmĂ€llan del 2 och sedan skrĂ€ckfilm.Vi hade as kul iallafall! Nu kom Emma och ja precis hem & ska snart sova! hoppas eran dag har varit bra för min/Emmas dag har varit toppen😎 men nu ska jag va social mot Emmski sĂ„ vi höres, goodbyeeeeđŸ„

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback