Therese Åkesson

Hej, jag heter Therese och är en av de två tjejerna som ska styra denna blogg. Jag tänkte berätta lite snabbt om vem jag i ett inlägg.
Jag heter alltså Therese, är 15 år (16 i maj), och bor i den lilla staden Västervik.
På fritiden dansar jag streetdance i gruppen streetjam på mejeriet, som är en ungdomsgård här i Västervik där jag även spelar gitarr. Jag är med mina kompisar och är väldigt mycket i Stockholm eftersom min pojkvän Jonatan bor där.
Eftersom jag går i nian är det väldigt stressigt med alla stora inlämningsuppgifter och NP-prov som pågår just nu, men jag försöker även hinna med vanliga saker som en tonåring gör.
Jag bor i en ganska stor familj med sex syskon. Min riktiga bror, och mina fem låtsas syskon. En av dem är Matilda som också styr den här bloggen. Vi är lika gamla och känner oss som riktiga systrar. Vi har även en hund hos mamma som heter Frazze och är två år. Min pappa bor i Vimmerby med min andra hund Pepsi som nu är åtta år.
Jag är en väldigt positiv och glad person som älskar livet. Innan jag dör ska jag ha rest joden runt!
Vi har bestämt oss att starta en blogg tillsammans eftersom vi båda är för lata för att ha en själv;)

Det var en kort presentation om mig! // Therese:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback