buenas noches

Ligger äntligen i min älskade säng!
Som sagt förut färgade jag håret och den här gången tyckte jag att det blev riktigt bra,det blev iaf jämt nu det har det inte varit dom andra gångerna hahah!!

När jag kom hem va klockan typ kvart över 10 och då börja jag packa dansväskan och en annan väska med vanliga kläder. För i morgon går bilen mot Karlstad där jag spenderar min helg. Ska nämligen tävla SM på fredag och lördag, är super nervös med ändå jäkligt taggad!!

Men i morgon så är det sista nationella provet vi gör och det är sista delen i matten! Känns as skönt att dom snart är över, är så jäkla trött på alla prov och inlämningar och det.
Och det är även bara 29 dagar kvar till skolavslutningen & avslutningsmiddagen,men jag har bara 5-6 vanliga skoldagar kvar eftersom vi snart börjar med soarén! Vilket är helt underbart!

Men nu ska jag ta en date med kudden för är rätt så trött. Men hoppas eran dag har varit bra.

Adios amigos 👋 //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback