,

Fyllde år igår så det blev inget blogginlägg. Blev i alla fall nöjd med alla fina saker jag fick och blev så glad när vi kunde fixa så att morfar också kunde komma. Den här gången blev det ingen födelsedag med massa kompisar utan det blev en mysig med familjen istället!
Idag var det en fartfylld onsdag med massor att göra. När jag slutade åkte jag hem och städade och pluggade lite, sedan drog jag ner till stan med mamma och köpte en avslutningsklänning till mig, ska också försöka hitta en till avslutningsmiddagen. Direkt efter det drog jag på dans och sen vidare till utvecklingssamtal. Skulle egentligen på ett möte också men hann inte med det. När jag kom pluggade jag igen och nu ligger jag i sängen. Har NP i morgon. Inte så skönt att vakna till det kanske, men... Snart är det över!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback