Hejsansvejsan 😊

Bloggade inget i gÄr för hade inte tid och sen glömde jag bort.
I gÄr va det soaré trÀning till klockan 3 och sen slutade vi, dÄ jag sÄ stÀdade huset och sen bilen. Tog sen en springtur och sen hÀmtade fredrik mig och vi drog till hamburgsund dÀr Emma va. Vi vÀntade pÄ Kim&fabian i typ 1 timma sen drog vi till hamburgö tror jag det heter dÀr vi badade, eller aa jag gjorde dom andra fega ur!
Sen vid halv 11 tog jag och Emma fabians moppe och drog hem till mig dom kom senare med Fredriks moppe dÄ vi kÀkade pannkakor och sen gjorde oss i ordning och la oss i sÀngen.
Ingen va trött sÄ vi snacka och massa,sen nÀr klockan va runt 2-halv 3 sÄ somnade vi typ. Jag och Fredrik vaknade vid kvart över sex dÄ vi gick upp och gjorde oss i ordning och sen kÀkade vi frukost. Vid kvart över 7 Äkte vi till scen pÄ bönn för att hjÀlpa till att plocka fram ljudet och massa sÄnt.
Vi spenderade skoldagen dÀr, och jag va sÄ himlans trött sÄ jag har typ vilat/sovit flera gÄnger under dagen,hahah!

Nu har jag stÄtt och snackat med Samuel i typ 40 min och massa saker som vi va tvungna att reda ut!
Sen lite senare sÄ blir det att grilla och bada med massa folk, vilket lÀr bli kul.

Men mitt humör just nu Àr inte pÄ topp om man sÀger sÄ, sÄ tror jag ska dra ut pÄ en springtur och ta ut min ilska!
sÄ skriver sen!
FörlÄt för det lÄnga inlÀgget //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback